Hjärnstopp

2010-11-24


Här kommer ännu ett bittert inlägg.
Min kreativitet fungerar inte som jag vill.
Mitt projekt är att göra en broschyr om Umeå Höstljus som riktar sig till målgruppen barn.
Det kan ju inte vara så svårt. Det är bara att göra något lättläst och färglatt...eller?
.
Min hjärna tänker så i alla fall, men inte mina arbetande fingrar och analyserande ögon som bara tycker allt ser idiotiskt ut.
.
fan fan fan fan fan
.
Men jag ska fan i mig sitta kvara här ända tills jag kommit någon vart, vare sig det tar hela natten!
Det är så irriterande när man kör fast såhär. För jag tycker ju att sånt här pyssel är jätteroligt, men nu känns det bara jobbigt och stressigt...suck
.
En bra sak är i alla fall att vi fick ha vår redovisning idag så då slipper man tänka på den nå mer.
Så då kan jag ha fullt fokus på detta! DET SKA JU VARA KUL!
.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!