Härmed förklarar jag mötet avslutat!

2010-11-21
Jovisst, för 5 minuter sen avslutade vi korridorens första möte. Det gick förvånansvärt bra och det känns skönt att alla är på samma bana när det gäller hur vi ska göra med saker och ting :)
Annars har helgen rullat på fint.
Vi hade en seg lördagmorgon men fixade till det med en promenad runt halva Nydalasjön, som ligger alldeles i närheten.
Efter det gjorde vi Tacos som smakade himmelsk gott!
Efter det vart det mättläge framför tvn.
Efter några timmar blev vi rastlösa, vilket restulerade i ännu en promenad runt universitetet och tillbaka.
Efter det kändes det riktigt skönt att gå och sova!
Idag mötte vi upp Hanna och Hanna på Skogis för att fika.
(Skogis är Skogshögskolans kårhus. Varje söndag har dom café där med hembakt fika till en billig peng)
Efter det rullade jag och Henke till Gammlia sporthall för att kolla på innebandy. Han hade fått gratis inträde från en tjej i sin klass som spelade. Så vi åkte dit och kollade. Det va kul att göra något annat än att bara sitta här "hemma".
Pyntar inlägget med en bild på mig och en person som det var på tok för längesen jag träffade!
Längtar till jul så hela familjen är samlade :)

1 Comments

2010-11-22 @ 14:34:56

Hej söta lilla syster! Vad gulligt av dig! och jag såg ju inte allt för anskrämlig ut på bilden, Tack! Jag längtar oxå efter dig .... Men nu är det inte långt kvar tills julledigheten. Så vi ses snart. Kram kram


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!