Halloweenbilder!

2010-11-02
Sötaste finaste Tiger-Lina på besök hos Giraff-Ida
Uppe hos Henke gick vi lös med teatersminket!
Jag kladdade svart på Henke och Alex. Conny med lösskägg, lösnäsa och fluffmössa. Jag matchade min mask med mer fläckar på hals och naglar.
Conny innan förvandlingen. Henke innan förvandlingen. Alex piffade till sin utstyrsel med rosa naglar a´la Henke. Matilda va söt med spindlar i håret och på klänninngen.
Men nu är helgen över, det är ju herregud redan tisdag! Dagarna bara flög förbi, men det va underbart att denna flicka ville komma på besök :D
.
Senare kan jag skriva lite mer om vad vi hittade på i helgen. Men nu ska jag dra mig ner till skolan. Imorgon är det tenta så nu ska jag iväg och gräva ner mig djupt i matteboken några timmar!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!