En vecka av mitt liv

2010-11-04

Tycker det är tråkigt med inlägg utan bilder, så eftersom jag pratade med mamma i telefon tidigare idag får det bli en bild på mig och mamma sen i somras.
.
Vad sägs om en snabbgenomgång av tiden som flugit förbi kanske?
.
Fredag
Drog igång dagen med att få den sista ritkiga mattelektionen överstökad. blev det en tur på stan med Henke för att döda några timmar innan fröken Nilsson anlände med bussen. Blev massa kramar och skratt! Kvällen förgylldes med mumsig tacogratäng, paltkoma några glas vin och skitsnack. Conny kom till stan senare på kvällen också.
.
Lördag
Vi började peppa inför halloween-firande direkt!
Alla sex (jag, Lina, Henke, Conny, Alex och Matilda) tog bussen till barnens hus för att hitta någon sorts utklädnad. Vi fick ju lite smått och gott med oss hem (som ni såg i bilderna i det tidigare inlägget). Ett par timmar senare var vi på gång allihopa. Det blev förfest i Henkes rum och sen for vi ner till universitetet och ställde oss i kön till Corona. Men efter en timme i kön som va smockfylld lessnade vi på att trängas. Köpte varsin kebab och åkte taxi hem igen. Hade en rolig taxichaufför från typ skåne så när vi kom hem var vi långt ifrån redo att avsluta kvällen!.
Så vi fortsatte en bra bit in på natten innan det va sovdags. Så kvällen gick inte som planerat, men det va lyckat ändå :D
.
Söndag
Seg morgon som sen livades upp med ett besök på Pizzeria Maria. Efter det var det hemfärd för Lina. Var helt underbart med besök och det kommer jag leva länge på!
.
Måndag
Åkte till skolan på eftermiddagen för en frågestund med matteläraren och sen satt jag kvar och pluggade på skolan till fem-sex tiden.
.
Tisdag
Slutspurt innan tentan så det blev en massa timmar mer matte på skolan igen.
.
Onsdag
TENTA! Kännde mig ändå ganska lugn och förberedd. Satt kvar hela tenta tiden. Sex timmar på samma stol...va ju en aning stel i benen när det va dags att lämna in och åka hem. Men det känns fortfarande helt okej. Har liksom ett lugn i kroppen så jag hoppas verkligen att jag klarar det!
.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!