En rolig helg!

2010-11-29
Jag har några få bilder från helgen natt bjuda på
.

I fredags kom Conny och Victoria upp från Sundsvall. Matilda var här hos Alex sedan tidigare i veckan. Tillsammans gick vi alla ut på en trippel parmiddag till Great Eastern här i Umeå. Alla utom jag åt den mongoliska buffén. Jag va inte så hungrig så jag chansade på att beställa en liten sushi istället. Jag har smakat på det förut, men aldrig ätit en hel portion. Så det va ju lite annorlunda men helt okej. Vi blev proppmätta allihopa!
.
.

Lördag = fest!
Fick ingen bra bild från festligheterna. Men här är en bild på när jag stryker mitt linne som jag hade på mig. Tyckte det va lite roligt :P
Hur som helst hade vi en kalasig kväll allihop. Tillsammans åt vi tacos och hade förfest i Alex korridor. Sen for vi till Corona och röjde!
.
Igår blev det en slö dag med pizza och på kvällen myste vi till det med Glögg och Ballerinakakor :D
.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska göra Plättar till middag...mums :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!