Det luktar pepparkaka :D

2010-11-18
De senaste timmarna har jag befunnit mig ute i köket.
Först fixade jag middag till mig och Henke, blev en finfin köttfärssås som severades med spaghetti!
Samtidigt införskaffade jag, Amanda och Lova vuxenpoäng genom att frosta av frysen.
All mat kastades ut i kylan utanför fönstret i väntan på att få flytta in i en ren och trevlig frys. Vi blev alldeles nyss klara och Amanda som har frysfacket längst upp i vår frys kan nu glädja sig med att ha tredubbelt så stort utrymme som hon hade innan. Lyckigast verkade hon bli av att äntligen kunna ha ett paket Ben & Jerrys stående, haha :p
Innan jag gick ut i köket och stökade hade jag tänt ljus inne i mitt rum. Jag tände inte vilka ljus som helst, utan ljus som jag fått av Henke som luktar pepparkaka!
Så nu när jag kom tillbaka hit in så va det som att kliva in i en ugn med pepparkakor. Varmt och mysigt med en helt underbar doft!

1 Comments

2010-11-19 @ 10:44:08

Ja det är verkligen vuxenpoäng. Det där gör man annars bara när man ska flytta UT från ett hem.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!