Vad gör du Ida?

2010-12-28
Tydligen är det folk som besöker den här bloggen och väntar på att jag ska uppdatera mig, så det finns alltså några som undrara vad gör...I LIKE IT!

Så på allmän begäran tänker jag informera er om hur mitt liv sett ut sen senast.

Eftersom jag inte är sådär väldigt sugen på att skriva massa har ja bläddrat igenom mobil och kameror för att samla ihop ett bildregn :D



Dagen efter jag anlände till Söderhamn for jag till Arbrå och jobbade som demonstratör (heter det så?)
Jag bjöd kunderna på skinkmacka med senap. Jag älskar själv att provsmaka när jag är och handlar, så det här jobbet kändes perfekt för mig. Skoj! Dessutom lärde jag mig äta senap!
.



Ingen jul utan pyssel!
I år provade vi att pynta blockljus med servetter. Lätt, roligt och fiiint :D
.


Jag och Lina kom i riktig julstämning genom att vara kulturella och gå på Luciakröningen!
.


Tiger har varit slö och extra söt när han sover ;)
.



Lina, Malin och Malin kom hit och vi delade julklappar.
Jag slänge ihop en snabb "gran" att lägga klapparna under.
Vad tycks? ;)
.


JULAFTON!
blev galen färg på bilderna men jag orkar inte bry mig nu
Vi hade i alla fall tänkt oss att ha lite mindre julklappar i år än tidigare år...hur gick det med dom planerna? haha
Ingen planerade heller att få besök av tomten! Farmor blev gladast och kramade om honom rejält ;)
.


Lille Tore har fått allas hjärtan att smälta i jul. Till och med Tigers!
Båda kissekatterna blev uppklädda med röda rosetter/flugor på Julafton :)
.




Över en dag blev Tiger och Tore bästisar.
Det är riktigt underhållande att se dom jaga varandra. Den store och den lille ;)
.


Juldagsfika hos mormor och morfar som alltid :)
.


I år var alla kusiner på plats så det arrangerades gruppfoto, haha.
Bättre gäng blir svårt att hitta! ;)
.


Avslutar detta marathon-inlägg med vad som mest troligt är det roligaste vi fått i brevlådan!
HAHAHAHAAHAHAHHAHHAHHAH!






0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!