tick tack...suck

2010-12-03
ååååh så det vrider sig i magen!
Jag har väl loggat in på Bostadens hemsida sisådär 30+ antal gånger idag.
Vi står fortfarande på placering två men allt ska ju vara klart idag så klockan tolv läre ju vara mållinjen.
30 minuter kvar nu alltså!

Min tankegång tycker att det logiskt sätt borde betyda att lägenheten är vår.
För om personen som är före oss i kön skulle ha tackat ja skulle ju vi ha fått den eftersom vi är tvåa.
Och varför ska han/hon vänta till halv tolv på en fredagskväll för att tacka ja?

ååååh jag hoppas så!
Det kliar i fingrar och ben. Tiden går så sakta. Jag kan inte ens skriva ett logiskt inlägg.

Hörs igen om jag är överlycklig eller icke!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!