Ida B L A D är G L A D !

2010-12-06
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!

Har haft världens bästa måndagsmorgon

Klockan nio satt jag i tentasalen och plöjde igenom ett 30-tal frågor om grafisk teknik. Kände mig inte förberedd men ändå klarade jag av att svara på alla frågor utom en. Hade tenta tid till klockan tre, men jag blev klar efter en och en halv timme och kände mig nöjd. Underbart!

Efter det fick jag ett samtal från Thomas som fixat jobb åt mig på fredag. Jag ska vara på Ica i Arbrå och bjuda på julmackor. Sen så skulle han försöka fixa med extrajobb i Delsbo. Pengar, Underbart!

Ja pengar är precis vad jag behöver, eftersom lägenheten är vår!
Den ljuvliga tvåan på liljansberget ska fyllas med massa Ida och Henrik saker, eller mest Ida-saker efterosm jag fått friheten att inreda som jag vill ;)



Jag är så galet jävla glad!

Och klockan är inte ens tolv!


1 Comments

2010-12-08 @ 16:18:39

Hahah delsbo ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!