Fredagsmys på helspänn!

2010-12-03

Har fortfarande inte fått något nytt besked om lägenheten. Jag fruktar att behöva vänta ända till midnatt!

Annars så har dagen varit chill. Tog en löprunda och lunchade innan vi det var dags för frågestund inför tentan på måndag. Efter det hittade jag en underbar fåtölj i biblioteket som jag placerade mig i. Där dödade jag närmare två timmar tillsammans med några sidor i Grafisk kokbok och Christer i P3.
Under promenaden hem fick jag ett sms från Henke som undrade ifall han fick lov att gå till Stefan på killkväll. Snäll som jag är lät jag honom gå dit ;)

Så ikväll ska jag bara vara med mig själv...och glass och choklad! Underbart :D


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!