Drömmen

2010-12-01
Imorgon ska jag och Henke gå och titta på en lägenhet!

Det är en tvåa på 44,9 kvm, tre våningar från marken och den får mig att vilja packa flyttkartonger redna nu.
Den ligger dessutom i det området som vi helst av allt vill hamna på. 500 m till skolan och 3 km till stan. Dessutom heter området Liljansberget, hur mysigt låter inte det!

Jag hoppas verkligen att lägenheten är fräsch och den är byggd 2008 så kan ju knappast vara ett vrak.
iiiiih, jag är så peppad :D

MEN! jag ska inte ta ut någon seger i förskott. Vi ligger fortfarande tvåa i kölistan så det finns risken att person nummer ett tar den framför näsan på oss. På fredag är det sista dagen man ska tacka Ja/Nej så då får vi se hur det blir.
Time will tell :)


(Jag älskar Google Maps!)

3 Comments

2010-12-01 @ 21:58:45

Nice att det på ritningen heter "Samvaro" me like

2010-12-01 @ 22:36:24

Men guuud, det ser ju alldeles tokbra ut! håller absolut tummarna för er :D

Haha vad bra att Lisa förtydliga det jag var helt säker på att jag läste fel och sen överhuvudtaget inte kunde få till något riktigt ord!

2010-12-01 @ 23:13:14

Haha, ja tänka sig vad man har saknar ett samvaro-rum ;)

Håller tummarna jag med! :D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!